گروه هنری کارپین پارس آباد، پتینه برجسته روی دیوار در تبریز، آموزش تخصصی پتینه 09104369144 در تبریز، مدرن ترین پتینه در تبریز، طراحی و اجرای میکروسمنت در تبریز

⚜️گروه هنری کارپین پارس آباد⚜️

                 carpianart

 

♦️میکروسمنت یک پوشش دکوری ساخته شده از سیمان، رزین، مواد افزودنی و رنگ دانه های معدنی است. این پوشش مناسب برای محیط های داخلی و خارجی است. قابل استفاده برای زمین، دیوار و سقف است. یکی از مزایای این پوشش، بدون درز بودن آن است و به همین علت تمیز کردن آن بسیار راحت است.

♦️میکروسمنت از تنوع رنگی و بافت بسیاری برخوردار است که باعث متنوع و خاص بودن محیط می شود و در نهایت به سلیقه ی مشتری می تواند ظاهری مات، نیمه براق و یا براق داشته باشد. اجرای میکروسمنت توسط نیروهای انسانی به وسیله ماله های مخصوص انجام می شود که این پوشش را منحصر به فردتر می کند. غیرقابل تکرار چون هیچ دو پوششی یکی نخواهد بود.

♦️پتینه در واقع هنر کهنه کردن، اشیا هنری و سطوح مختلف با کمک رنگ های پوشاننده یا تیره، روشن و مات کننده اجسام با حالتی آنتیک و خاص می باشد. رنگ پتینه دارای تنوع بسیاری است که می تواند روی وسایل مختلف تکنیک های جالب بصری را با آن اجرا کرد تا توجه افراد بسیاری را به خود جلب کند. این شیوه ی مدرن تزیینات داخلی از شکل های مختلف هنر پتینه محسوب می شوند که کاربردهای فراوانی از جمله برطرف کردن انواع کهنگی چوب، پوشاندن لکهای ایجاد شده بر روی ظروف مسی و سفالی، به عنوان جایگزینی برای هنر آیینه کاری و... دارد.

 

09104369144 📲

 

🌏 آدرس: تبریز- روبروی بیمارستان ارم، کوچه 21

 

👨‍💼 مدیریت : آقای رضا نوری

ارسال نظر

  • از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا معذوریم.
  • آدرس ایمیل شما نزد سایت محفوظ است و منتشر نخواهد شد.
Captcha